www.jagochpyret.blogg.se

Förvärkar..

Publicerad 2010-02-11 12:06:48 i Graviditeten

Eftersom jag haft sammandragningar/mensvärk i några dagar så ringde jag till MVC och de sa att jag skulle åka till KK/Östra och kolla mig för säkerhets skull.. Så nu har jag varit där och haft bälten på magen som mätte hjärtljuden på Pyret och sen kollade även läkaren min livmodertapp igen! Det såg OK ut, men skulle vara uppmärksam de närmsta 2 veckorna om det skulle bli värre för då kanske jag behöver få nåt för att bebisens lungor ska utvecklas lite fortare om hon/han skulle komma ut tidigare än väntat! Men om det fortsätter som innan så kan jag ta det lugnt, för det är "bara" förvärkar;)

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2010-02-11 12:22:37

skönt att det såg bra ut! åh detta är så spännande, känns som att tiden har gått så fort:) fast det kanske inte du tycker förstås?:) är så glad att du skaffade blogg så man kan hänga med, ovärdeligt! KRAM!

Postat av: Maja

Publicerad 2010-02-11 19:41:24

Med våran familjs historia så kan vi ju vänta oss Pyret liiiiite tidigare än beräknat:) Du förresten, kom på en sak nu. Pyret ska födas på Lindas födelsedag. Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela