www.jagochpyret.blogg.se

Idag har jag och Sötnöten..

Publicerad 2010-12-15 21:12:56 i Blandat

Idag har jag och Sötnöten haft en mysig dag:) Vi har dansat och sötisen skrattade jättemycket, tydligen ser det kul ut när jag dansar;) Vi har även tagit en promenad till apoteket i det kyliga vädret och Hugo satt där med sina rosiga kinder och kollade på allt och bara mös! Väl på apoteket charmade han kvinnan bakom disken och jag fick mitt äckel-päckel-medel som jag måste använda för att förhoppningsvis slippa besvären med min förbaskade visdomstand som börjat spöka:( Men nu sover min skatt och jag sitter och sappar på tv:n..

Kommentarer

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-12-15 22:08:13

hahaha Så klart att du ser rolig ut när du dansar.. I alla fall i hans ögon

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-12-15 22:39:29

Åh tack ! Nu är jag hemma i bloggträsket igen ;) Tänk att jag faktiskt "bara" skrev ett inlägg på en vecka och inte svarade på en enda kommentar. Välbehövligt brejk i värmen ;)

Hoppas allt är bra med er !! Kramar

Postat av: Mamma till William

Publicerad 2010-12-16 17:29:44

God kväll.Skönt att du kom ut på en runda i dag..Så mysigt med en charmig prins :)

Ha en skön kväll..kram

Postat av: Lisen

Publicerad 2010-12-17 21:51:29

åh, vad fick du för medel, behöver lite tips. hade JÄTTEproblem med båda nedre visdomständerna några veckor sedan.. de bestämde sig för att växa båda två samtidigt. blä

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela