www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 7 – Mina syskon..

Publicerad 2010-12-07 23:31:34 i 30 dagar av sanning

Maja: Heter egentligen Maria, men eftersom vår minsta syster inte kunde säga det som liten blev det Maja. Hon är född -88 i New Jersey och hon var en knubbig, men söt liten bebis;) Men nu är hon inte knubbig längre utan hon har långt mörkbrunt hår och skor som inte får vara lägre än typ 12cm! Fast nu på vintern är det UGGs och en OnePiece som gäller. Hon och hennes hårboll X2 (kille+vovve) håller på att fixa sin nyinköpta lägenhet i Mora så det är till Mora vi får fara om vi ska träffa henne framöver:)

Malin:
Är minstingen i familjen som är född -92 hon var sjukt söt som liten och vi brukar skoja och fråga henne vad som hände sen;) Näe då hon är fortfarande ursöt och har tagit efter Maja när det gäller höjden på skor. Mallan håller just nu på att pina sig igenom det sista året i gymnasiet och vi försöker stötta henne igenom skoltröttheten! Hon är en hejare på att slänga ur sig grodor och vi har väldigt mycket material om hon någon gång gifter sig, det kommer bli roliga tal;)


Mina systrar och jag har tagit oss igenom några väldigt tuffa år och vi kämpar nog fortfarande med minnen och känslor.. Men tillsammans klarar man allt och med nära och kära som stöd så fixar man faktiskt det mesta! Sen skadar det ju inte med lite terapi;)

Älskar er!

 


Maja   Jag   Malin

Kommentarer

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-12-08 08:11:04

Sats har barnpassning. Utan de hade jag aldrig kunnat träna så mycket. Började redan när Wilda var 2 månader. Älskar gymet vet du haha



Tränar du?

Postat av: MammaMorran

Publicerad 2010-12-08 09:30:14

Vad härligt med två systrar- när jag läser sånt här så saknar jag syskon...banden mellan syskon är så härligt att se! Vi har jättefin kontakt med N's syster och det är jättekul!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

Postat av: malin

Publicerad 2010-12-08 10:01:54

Tack för du fick mig grina i grupprummet...

ÄLskar er!:)

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-12-09 10:33:04

Å så himla fina ni är!

O all kredd i världen till dom för att de kan balansera i högklackat!

Jag är SÅ sotis!Hade jag oxå velat kunna. Massa kramar

Postat av: Maja

Publicerad 2010-12-09 11:10:48

älskar dig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela