www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 6 – Min dag..

Publicerad 2010-12-06 19:09:09 i 30 dagar av sanning

Dagen började tidigt, Hugo ville upp och dricka sin morgonvälling redan kl.6! Men som tur är fixade pappan i huset matningen, så jag fick sova tills det var dags för honom att fara till jobbet vid kl.7.30:) Annars har dagen varit en hemma-mys-dag, vi har lekt och Hugo har farit runt i sin gåstol och när han ledsnat på den så har han tränat på sin kryp teknik;) Han vill verkligen pilla på allt, allra helst sådant som han absolut inte ska pilla på t ex alla sladdar han ser! Men han har även sussat lite middag under dagen så då har jag fixat lite med disk, tvätt och försökt se över vad vi ska ha med oss när vi far hem till Gävle över jul.. Har även snackat med min syster i telefon, skönt att snacka lite skit med henne:) Sen har vi även hunnit med en radhusvisning nu på kvällen, men detta radhus föll oss inte i smaken. Bara att fortsätta leta.. Nu sover lilleman och jag ska nog mysa ner mig i soffan och vänta på att maken kommer hem från sin träning:) Höll på att glömma en fantastisk grej som hände idag.. Hugo ställde sig upp första gången!

 








Andreas fick lov att lägga undan radhusbeskrivningen när han såg
att sötnöten helt plötsligt stod upp framför honom;)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-06 19:48:59

Åhhh så duktig han är!



Kramar

Postat av: Ann-Charlotte

Publicerad 2010-12-06 20:17:26

Vad duktigt:)

Postat av: Maja

Publicerad 2010-12-06 20:45:35

Imorgon får vi prata ännu mera:) Älskar dig.

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2010-12-06 23:59:36

åh hurra! heja!

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-12-07 07:37:27

TITTA! Så duktigt. Hur gammal är han?

Postat av: malin

Publicerad 2010-12-07 08:12:59

duktig älsklingen är!

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-12-07 09:33:19

Duktiga Hugo!!

Inte illa att det finns bildbevis på det också!

Va duktiga ni är som tittar runt på så mycket.Jag hoppas verkligen ni hittar erat snart.



ha ha ha Jag förstår precis vad du menar ang däck-fanskapen o snön!Samma här.Blir ju stora bollar runt vartenda däck o man fungerar som värsta plogbilen...

Tycker Hugo det är kul med pulkan?

Massa kramar

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-12-07 14:23:58

Då har vi helt enkelt tablett-problem båda två!

ha ha ha Hur låter det liksom??

Nu har jag inga planer på Ullared innan jul,men kanske efteråt.(för då är man ju så himla rik...)Eh nej...Men ändå.

Har du inte hittat dina tills dess så får jag kika efter dom helt enkelt.



Å vad roligt!Nu kan jag passa på att skryta lite då.ha ha ha MEN jag var faktiskt en redig tjej o tog tag i den här foto-biten för ett tag sedan.Beställde hem 150 kort.O det var den första månaden på V bara...har satt in dom i album o beställde i förrigår ca 120 kort på nytt.Hans andra månad.Blir galet mycket kort,men va tusan??

Jag har beställt mina på Photobox.se.KANONPRISER verkligen!Så kika in om du inte har ett bättre ställe!



Klart att han tycker -Gud va roligt mamma!

När han åker pulka då!Absolut!ha ha ha

Du är la härlig!hoppas ni har en mysig dag.KRAMAR

Postat av: Lisen

Publicerad 2010-12-07 16:16:25

Stora killen! Duktig han är. Kul med radhusvisning. . Vi kollar också fortfarande. . Men känns inte som om vi hittat "det" än. Vart bor ni nu? Ha en mysig kväll :) kram

Postat av: Caroline - Ellas mamma

Publicerad 2010-12-07 21:33:27

å duktig liten hugo. Så stor han är nu helt plötsligt. Så stolta ni ska vara över lilla prinsen.

Hoppas ni hittar ert fina hus ni letar efter snart. krma

Postat av: mikaela

Publicerad 2010-12-08 10:36:23

men gud, va sjukt att du fick det på bild :D va roligt! sötnosen.

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2010-12-08 12:51:12

Vad han ar duktig! Langtar sa efter att fa pussa pa han lite men snart kommer ni ju...ska bli sa mysigt med alla barnen hemma till jul. Kram

Postat av: Mamma till William

Publicerad 2010-12-09 14:01:23

God eftermiddag.SÅ söta bilder.Hoppas att du får en skön eftermiddag med din sötnos.kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela