www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 20 – Mitt hem..

Publicerad 2010-12-20 23:44:25 i 30 dagar av sanning

Eftersom vi ska fara bort över jul så ser hemmet ut som ett enda stort kaos! Det är paket och presentpapper överallt, halvfulla väskor som jag måste fylla med allt nödvändigt.. Sen så ska jag baka mer julgodis och ingredienserna har jag framme på bänken så att jag inte glömmer bort att göra allt onyttigt;) Men jag kan lägga ut en bild från 4 advent och sen kan jag lägga ut några fler bilder efter julhelgen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-21 06:45:23

Godmorgon vännen!

Hoppas verkligen ni mår bättre idag!

Inte tusan ska ni ligga sjuka över jul inte.

Vart tar ni vägen under jul förresten?

Massa kramar

Postat av: mamma till William

Publicerad 2010-12-21 11:22:42

God middag snäckan.så fint du ahr det i köket.Ha en skön dag.kra kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-21 14:39:06

Vad mysigt ni har det :)

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela