www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 2 – Min första kärlek..

Publicerad 2010-12-02 09:47:53 i 30 dagar av sanning

Ojdå, min första kärlek det var ju väldans länge sedan.. Man vill ju gärna säga att det var Andreas, men jag har nog varit kär eller förälskad både en och 50 gånger innan det! Men man kan ju inte jämföra dem med vad jag känner för Andreas för han är ju min STORA kärlek;) Fast innan jag och Andreas blev "Vi" var det: Tomas, Jocke, Viktor, Z, Erik, David, Lars, Abris, Niklas, Peter och två tvilling pojkar på mitt dagis i USA, sen har jag säkert glömt några (många).. Men jag var nog inte KÄR i alla, men iallafall förälskad och det var verkligen inte alla som var besvarade, många förälskelser var på avstånd:) Men min första "pojkvän" var nog i klass 2 och han hette Niklas, han var blond och hade glasögon. Jag kommer ihåg att jag ringde och skulle "fråga chans" åt en en annan tjej men det slutade med att jag fick "chansen"! Och efter det har det blitt några förälskelser, men sommaren då jag fyllde 18 år träffade jag Andreas:) Så de flesta förälskelser jag haft skedde när jag var väldigt ung, fast då tyckte nog jag att jag var väldigt vuxen och mogen;) Och när jag som 18-åring träffade Andreas trodde jag verkligen inte att vi 8 år senare skulle vara gifta och ha en liten son, men tänk vad glad jag är att det blev så!




Jag och min STORA kärlek!

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-12-02 10:25:29

Fina ni är!

Har du redan vart iväg nu på morgonen??Jisses,vad effektivt!Här har då bara ICA öppnat då...

Hoppas Hugos feber släpper under dagen.Stackars liten!

Här lär inte hända mycket idag.Ff kass.Dör av tristess.Men nu ska jag iaf sätta mig o beställa hm en massa fotografier.Äntligen!Hann med o sätta in alla andr ialbum igår,så nu ska jag ha hem nya.

Hoppas ni får en mysig dag inne då.KRAMAR

Postat av: Mamma till William

Publicerad 2010-12-02 10:41:32

Godmorgon gumman..Så fint skrivit gumman..

Hoppas att du hittar en bra overall till din prins som är riktigt varm för honom..Tro nästa du för lägga ner lita mera pengar på den nu när ni ska resa upåt om han ska vara utan för vagnen då o då för åka pulka eller..

Hoppas att du får en skön dag.kram kram

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-12-02 11:01:59

Va fina ni är ! Klart man varit kär och förälskad både enn och 10 gånger innan, men det är skillnad på kärlek och kärlek !

den STORA kärleken är den man kan leva med i lust och nöd, han eller hon som ser alla dina negativa sidorr men älsker dig just därför !!

Kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-02 11:25:26

Fina ni är!

Roligt att fler och fler hoppas på att göra utmaningen/listan. Roligt att få lära "känna" personen bakom bloggarna man läser :)



Ha en mysig dag!

Kramar

Postat av: Mamma till William

Publicerad 2010-12-02 15:17:09

God eftermiddag..Hoppas att du hittar en fin overall till din prins.När reser ni? Hoppas att du har haft en mysig torsdag.kram kram

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-12-02 15:21:25

Usch !! Jag hoppas verkligen att han ska bli gfrisk snart !! Kramar till er båda !

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-12-02 20:52:43

när det gäller viggos paket blir det samma sak här ! MASSA snören och MASSA papper, det är ändå det han tycker är roligast !! Helst skulle han väl bilja ha ett gäng egna sladdar i paketen oxå, men där sätter jag stopp ;)

Postat av: Britta Bloggar

Publicerad 2010-12-02 20:59:16

Åh så fint! Klart man måste prova med några andra innan...

Postat av: MammaMorran

Publicerad 2010-12-03 17:21:58

Lika bra att kyssa lite grodor innan man hittar prinsen så man vet vad man letar efter :)

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela