www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 17 – Ett barndomsminne..

Publicerad 2010-12-17 14:00:58 i 30 dagar av sanning

När jag var en liten tös så bodde vi i USA och där hade jag en brevbärar kompis. Vi hade brevlådan i mitten av området, så jag kunde se den från vårat fönster och när han kom så sprang jag ut och snackade lite. Jag var nog en ganska pratglad unge och jag lät nog lite skojig med min engelska med inslag av svenska ord;) Men han var min vän och när det var påsk hade han lämnat en liten gosedjurskanin till mig! En snäll man som stod ut med en pratglad svensk liten flicka, tänk om alla brevbärare kunde vara lika trevliga som han. Synd att jag (eller min mamma) inte skrev ner vad han hette och bodde, då hade man kanske kunnat skicka julkort till "Mr Postman";)

Kommentarer

Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Publicerad 2010-12-17 20:47:51

Gullig liten "story"! :-)



Ja visst är han, min goding! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela