www.jagochpyret.blogg.se

30 dagar av sanning!

Publicerad 2010-12-02 21:05:33 i 30 dagar av sanning

Jag som många andra har ju börjat med en lista som man ska följa
i 30 dagar och den ser ut såhär:

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 - Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Mina syskon.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina vänner.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Ett pinsamt ögonblick
♥ Dag 14 – 10 saker du inte vet om mig.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Ett barndomsminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Mitt hem
♥ Dag 21 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 25 – Jag önskar.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Det här vill jag bli när jag blir stor.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Jag har redan avklarat 2 dagar och imorgon är det "Dag 3" 
och då är det dags att skriva några rader om mina föräldrar:)

Kommentarer

Postat av: Caroline - Ellas mamma

Publicerad 2010-12-02 21:25:38

va duktig han är osm kryper lilleman. Hoppas förkylningen släpper snart. kram

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2010-12-02 22:34:21

Jag har inte halat på den där listan än jag. Är faktiskt en bra en så jag ska nog tänk aöver det ännu en gång... Ha en trevlig kväll.

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-12-03 10:09:51

Godmorgon!

Hoppas verkligen att ni mår bättre båda två idag.

Stackare...Vet precis hur det är.Dötrist...



Många som kör den listan nu.Jätterolig läsning!

ha ha ha Ja Larsa han luktade gott han med när han va nybadad.Älskade pojkar!

Hoppas ni får en mysig fredag trots allt!

Massa kramar

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-12-03 14:23:14

Haha... ja, man måste ju hoppas och här hemma hör jag bara det jag vill höra... Eftersom C inte hörde att Viggo sa mamma, hörde inte jag C´s önskan om att jag skulle ta ett varv med dammsugaren idag ;)

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela