www.jagochpyret.blogg.se

Shoppingdag + Date Night!

Publicerad 2010-08-30 08:41:50 i

Igår hade jag en shoppingdag med Maja, vi var på stan hela dan och Andreas var med Hugo hos farfar! Efter shoppingen så blev det mys med Hugo för min del och Maja passade på att vila inför kvällen och Andreas hängde tvätt.. Kl.19.30 sussade lilleman sött i sin säng och jag och Andreas lämnade Hugo i Majas händer och for in till stan för vår "Date Night";) Vi var på bion "Grown Ups", rolig film men jag var lite orolig då vi inte hade någon täckning inne i salongen om något skulle ha hänt och Maja försökt nå oss. Så när Maja ringde direkt efter filmen så slängde jag mig över mobilen och trodde att jag hade missat 20 samtal, men det hade jag inte! Lilleman sov sött och hade bara vaknat till en gång under tiden vi varit borta;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-08-30 09:29:34

I used my magic hands on him:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela