www.jagochpyret.blogg.se

Förvaring sökes..

Publicerad 2010-08-16 10:27:26 i

Är glad att vi köpte lägenheten och det börjar faktiskt likna nånting, men det där sista småfixet: lampor, tavlor, huvudgavel, eluttag, m.m.. tar sådan jäkla tid! Jag börjar inse att detta kommer ta ett tag med tanke på att Andreas nästan alltid är borta på jobb. Sen så har vi ju det där med förvaring, finns aldrig tillräckligt med plats för alla jäkla prylar man samlat på sig! Vi har ett fullt förråd nere i källaren och ska hämta saker ur ett gammalt förråd och försöka trycka in det i det redan fulla förrådet. Jadu det blir som att lägga ett pussel och jag tror att vi kommer få slänga några pusselbitar om detta ska gå.. Men men det är väl bara att gilla läget och göra det bästa av situationen och drömma sig bort på hemnet;)

 


Detta hus skulle vi inte tacka nej till..

Kommentarer

Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Publicerad 2010-08-17 19:39:08

skulle inte heller tacka nej till det huset, så sött!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela