www.jagochpyret.blogg.se

Dop-samtal..

Publicerad 2010-08-27 17:11:43 i

Nu har vi haft dop-samtal med prästen och det var intressant, jag tyckte att prästen var trevlig och väldigt troende;) Det allra roligast under samtalet var nog när prästen föreslog att Andreas skulle konfirmera sig! Haha Andreas som knappt ser oss pga sitt jobb skulle nog inte välja att spendera den lilla fritid han har på att läsa bibeln, men kanske nån gång i framtiden.. Vem vet? Näe nu ska jag köra min okonfirmerade make till stan för han ska på AW med Sunshine! Så denna kväll spenderar vi utan mannen, men jag, Hugo och Maja ska nog klara oss för vi ska käka räkor, dricka vin och Hugo ska få en extra fin flaska ersättning;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela