www.jagochpyret.blogg.se

Bästa som finns..

Publicerad 2010-08-15 16:24:49 i

Snacka om att lilleman har en runt lillfingret, man gör allt för denna lilla krabat och mer därtill och han kan inte ens säga "maamaa";) Att en liten bebis kan förändra ens liv så mycket trodde jag inte, men samtidigt som det är det mest fantastiska som kan hända en så är det jobbigt. Man får liksom inse att saker tar längre tid och att det inte alltid blir som man planerat. Men måste ju säga att det är värt alla förseningar och alla inställda träffar i världen, för Hugo är det bästa som finns! Vårat lilla charmtroll, världens sötaste Hugo Carlsson:)


 



Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-08-15 16:38:43

Sicken hunk, han ær lik moster tror jag;)

Postat av: Sara Larsson

Publicerad 2010-08-15 17:07:10

Vackert Anna!! Jag vill också ha en bebis.. Men först ska mamma o pappa få ha sitt livs fest =)

Postat av: mikaela

Publicerad 2010-08-20 15:07:08

Gaah, lillen är ju en kopia av andreas här!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela