www.jagochpyret.blogg.se

Sova sova sova..

Publicerad 2010-04-26 10:47:19 i

Nu har lilla Hugo spenderat 3 veckor utanför magen och det har varit de bästa 3 veckorna i mitt liv, men också jobbigt.. Innan han ploppade ut hade man ju en idé om hur man skulle vara och att man skulle vara duktig och sova på dan när han sov för att orka med nätterna. Men inte går jag och lägger mig på dan inte, då finns det ju tusen saker att göra! Så nu går jag som en zombie och lever på extra energi, måste lyssna på min kropp och SOVA på dagen när prinsen sover för att orka. Så idag har jag bestämt mig för att sova middag med prinsen och se till att få den där viktiga sömnen! Så en mysdag i sängen med prinsen får det bli;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela