www.jagochpyret.blogg.se

Gissa..

Publicerad 2010-04-05 05:13:46 i

Börjat passera många datum nu, trots att vattnet gått..
Torsdag 11 mars = Markus, sorry hon/han är kvar i magen..
Måndag 15 mars = Mamma, jadu hon/han är fortfarande kvar i magen..
Lördag 20 mars = Pappa, du hade inte heller rätt datum..
Tisdag 23 mars = Svärmor, ingen bebis detta datum heller..
Torsdag 25 mars = Jag, fick inte heller rätt..
Fredag 26 mars = Sara, du gissade också fel..
Lördag 27 mars = Andreas, gissade inte rätt..
Söndag 28 mars = Svärfar, Ohlsson, blidde ingen bebis idag heller..
Måndag 29 mars = Maja, Sofie G, inte idag heller..
Tisdag 30 mars = Mikaela G, tyvär ingen bebbe..
Onsdag 31 mars = Mikaela S, Pyret verkar trivas i magen..
Torsdag 1 april = Malin, Emmie, blev inget aprilskämt..
Fredag 2 april = Amra, inget idag heller..
Lördag 3 april = Johan, Marie, hon/han ville stanna idag med..
Söndag 4 april = Natalie, ingen bebbe..
Tisdag 6 april = Sofie S
Onsdag 7 april = Linda
Onsdag 14 april = Anna-Kari

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2010-04-06 08:28:40

men NUUUU har bebben kommit ut!!!:) tack för fina bilden ni skickade igår, vad fin han är! hoppas att allt gick bra! vi har varit ute i skogen och firat påsk, ingen mottagning på mobilen sedan fredags och i söndags glömde jag laddaren där när vi skulle fara hem..ska försöka få tag på den så jag kan höra av mig till dig! GRATTIS än en gång anna och andreas så klart:) vad roligt!! KRAMAR!

Postat av: tess

Publicerad 2010-04-06 15:01:10

haha, förresten kul att INGEN gissade rätt datum.. typ det enda som var tomt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela