www.jagochpyret.blogg.se

42 timmar..

Publicerad 2010-04-04 20:46:35 i

Nu är det ca.42 timmar sedan vattnet forsade ur mig och jag har gått som en påslagen kran sedan dess, är lite småless på att gå omkring som en jäkla vattenläcka! Jag önskar att man slapp vara en utav de få som lyckas med "vattenavgång utan värkar", känns som om jag lyckats med bedriften att vara 1 av 10 eller 2 av 100 för många gånger under denna graviditet, varför??? Aja nu är det förhoppningsvis snart över och inom några dagar (helst timmar..) får vi förhoppningsvis träffa Pyret Carlsson;) Ni får gärna hålla alla tummar ni har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela