www.jagochpyret.blogg.se

Hemma från jobbet..

Publicerad 2009-09-04 21:43:42 i Graviditeten

Skulle ha jobbat idag, men näsan rinner och halsen gör ont så idag blev jag hemma från jobbet.. Har åkt på min första höstförkylning, hoppas att det blir den enda denna höst! Så nu ligger jag hemma i soffan och tycker synd om mig själv.. Eftersom jag "bara" har en förkylning så har "Pyret" bestämt sig för att se till att växa extra mycket idag så magen värker och spänner, det känns som om jag har mensvärk.. Hoppas att "växtvärken" har lugnat ner sig till imorgon och att förkylningen mirakulöst försvunnit så att jag kan jobba! Om inte så får jag peppra mig full med alvedon och dricka honungsvatten (som är äckligt) och hoppas att söndagen blir en friskisdag!

Nu ska jag slänga allt snorpapper innan Andreas kommer hem från träningen så att han slipper äcklas av sin snoriga fru;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela