www.jagochpyret.blogg.se

Varit hos sjukgymnasten..

Publicerad 2009-10-15 15:02:42 i Graviditeten

Idag har jag varit hos sjukgymnasten och fått hjälp med övningar och vad jag ska tänka på för att underlätta för mig själv nu när jag har foglossning.. Kändes bra att få hem lite papper med övningar på som jag ska göra varje dag, men det är lite smådrygt just nu men förhoppningsvis hjälper övningarna mig så att jag kan jobba heltid igen..

Sen så har pappa kikat förbi lägenheten idag och ätit lunch med oss, han är nere i Gbg på jobb.. Skoj att träffa honom en sväng! Vi fick även en kul grej med posten idag, en tid för vår första ultraljudsundersökning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela