www.jagochpyret.blogg.se

Träff hos sjukgymnasten..

Publicerad 2009-10-21 16:37:55 i Graviditeten

Igår var jag på ett "Gravid-möte" för dem som har olika graviditetsbesvär och det var väl bara jag av oss åtta som var där som ej hade fått mage (eftersom jag fått min foglossning väldigt tidigt). Men det var ett bra möte som gav många tips och övningar att göra hemma och jag skulle absolut inte göra de övningar som den andra sjukgymnasten på vårdcentralen givit mig de skulle bara förvärra värken.. Så jag bokade in ett eget möte med en sjukgymnast på stället där mötet hölls och var hos henne idag! Kvinnan jag var hos idag var jättetrevlig och positiv, hon sa att det kan bli bättre men det kan också fortsätta vara såhär:( Men då är det viktigt att jag får hjälp av dem att hantera smärtan och få all smärtlindring som går.. Blev inbokad två gånger nästa vecka då jag ska få akupunktur och se om det hjälper, skall även använda tensen hemma flera gånger dagligen och kan även bli aktuellt med kryckor för att avlasta bäckenet..

Inte alltför kul för psyket detta, men man kan ju inte lägga sig ner och dö utan man måste ju göra det bästa av situationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela