www.jagochpyret.blogg.se

Har ont i ryggen..

Publicerad 2009-10-11 17:32:54 i Blandat

Nu har jag och Pyret kommit hem från sjukhuset, vi behöver vila lite har ont i ryggen.. Läget med Andreas mormor känns lite stabilare idag, hon har flyttats från IVA till en annan avdelning och slipper nu alla slangar som hon hade på IVA. Andreas är kvar på sjukhuset och kommer nog att stanna där i några timmar till.. Men nu ska jag och Pyret sova en stund för att orka med kvällen och vara lite social mot Andreas när han kommer hem!

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-10-12 15:46:43

Hoppas att allt löser sig med mormor.. Tänker på er..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela