www.jagochpyret.blogg.se

Första läkarbesöket..

Publicerad 2009-10-13 18:12:08 i Graviditeten

Gick bra på första läkarbesöket, vi pratade om min foglossning och vad man kan göra för att denna ev kanske ska kunna försvinna.. Sen så blev det lite prat om fenomenet förtidigt födda i mammas släkt och de ska ha lite uppsikt över mig och Pyret ang detta!? Andreas var med och det kändes bra att ha nån som kunde fråga dom frågor som jag glömt att jag ville fråga. Efter läkarebesöket lämnade Andreas mig på jobbet och jag jobbade min första 50% dag och det gick ok. Sen när jag kom hem var sängen väldigt skön och jag sov i 2 timmar!

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-10-14 17:53:39

Ghaa vad jag saknar dig! Hur går det med foglossningen och jobbandet? Har pengar på min norska nu så vi kan ju höras någon dag?



Kramar

Postat av: malin c3

Publicerad 2009-10-15 10:23:17

pyret och du! längtar tills pyret får träffa sin bästa moster

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-10-15 16:54:56

ursäkta, bästa moster?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela