www.jagochpyret.blogg.se

Datorn pajade..

Publicerad 2009-10-10 00:42:48 i Graviditeten

Datorn pajade för en vecka sen, men nu har vi en ny dator så dags för lite uppdatering..

Illamåendet började avta i fredags (2/10) och söndagen och måndagen gick jättebra, fast hade lite ont i ryggen och förkylningen var kvar. Men i tisdags (6/10) så var förkylningen borta, men på jobbet kunde jag knappt gå normalt hade så jäkla ont i ryggen och på onsdagen fick jag lov att gå till farbror doktorn:( Tydligen så tillhör jag de fåtal som får foglossning tidigt i graviditeten, så nu och 2veckor framåt ska jag bara jobba 50% och sen får vi se.. Så jäkla typiskt att man först får vara hemma i 2veckor pga illamåendet och sen när det har lagt sig så får man foglossning! Hoppas verkligen att sjukgymnastiken och att ett sånt där bälte kan hjälpa mig bli bättre i ryggen så att jag kan jobba 100% igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela