www.jagochpyret.blogg.se

Varit själv hela dan..

Publicerad 2009-11-29 22:28:38 i Graviditeten

Idag har jag varit själv hela dan, Andreas har varit och spelat match och kommer nog hem vid tolv i natt.. Har passat på att köpa julklapp till honom och har även julpysslat hemma i lägenheten, så att det är julfint när han kommer hem;) Men jag tror nog att jag varit lite för envis idag för nu har jag skitont i ryggen/höfterna och känner mig helt slut, kanske får lyssna på kroppen och ta det lite lugnare.. Blir nog en vilodag imorgon med en del gravidtidningar..

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-11-29 23:02:27

Hur går det med mina julklappar?=)

Postat av: Charlotte

Publicerad 2009-11-30 20:30:07

Hittade just din blogg genom happily ever after. Du verkar då ha råkat ut för det mesta vad gäller gravidbesvär :( Men en väldigt Fin mage har du fått iaf, Hoppas att min också ser ut så när det är min tur, om 100 år..

Ta hand om dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela