www.jagochpyret.blogg.se

Varit hos barnmorskan..

Publicerad 2009-11-23 13:00:38 i Graviditeten

Hade tid hos barnmorskan imorse och eftersom Andreas har bilen till jobbet så fick jag mig en promenad i regnet.. Kontrollerade mitt blodtryck, Pyrets hjärtslag (148) och fick även väga mig (har fasat för detta..) men hade bara gått upp 3kilo sen starten;) Men det är ju som sagt 20 veckor kvar så jag hinner nog lägga på mig några (massa) kilo till! När jag väl kommit hem från MVC-besöket så såg jag ut som en dränkt katt, fy fan för allt detta regn som bara öser ner..
Typiskt Göteborgs höst/vinterväder!

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-11-23 17:02:07

Yoyoyo, när åker du hem? Ska vi försöka åka så vi hinner ses? Jag måste antagligen vara tillbaka här den 5december, om jag ska åka innan dvs. Annars kan jag nog bara vara hemma i någon dag efter det. Lät det virrigt?=) Saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela