www.jagochpyret.blogg.se

"Trött på värken.."

Publicerad 2009-11-25 16:53:54 i Graviditeten

Pappa 49år idag, så jag ringde och grattade honom imorse men tyvärr ingen skönsång från min sida;)
Ska nog åka hem en sväng till Gävle snart så får gratta honom ordentligt då!

Det trista vädret fortsätter i Göteborg och regnet tycks inte vilja försvinna, men man får väl hålla tummarna för att regnet slutar forsa ner snart.. Har inte gjort alltför många knop de sista dagarna, shoppade ju lite julklappar i lördags men efter den korta shoppingturen har jag haft väldigt ont i ryggen och höfterna:( Så jäkla trött på att ej kunna göra något utan att det ska värka i kroppen, känner mig som en gammal gumma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela