www.jagochpyret.blogg.se

Förlängd sjukskrivning..

Publicerad 2009-11-10 09:42:44 i Graviditeten

Akupunkturen igår kändes bra, utökade antalet nålar och hoppas att det kan börja hjälpa snart.. Fast igårkväll hade jag väldigt ont i ryggen, men bara att bita ihop! Imorse så var jag hos läkaren och blev klämd på och pratad med, hon tyckte synd om mig som ska behöva gå såhär så tidigt in i graviditeten.. Blev iallafall sjukskriven ytterligare några veckor så det känns ju väldigt långt borta med arbete för min del, så jäkla trist! Men nu ska jag försöka hitta på lite olika pyssel som jag kan göra om dagarna, så att jag inte blir galen här hemma i lägenheten..

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-11-10 10:21:21

Det är mest en liten lurvig sak jag suktar efter:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela