www.jagochpyret.blogg.se

Hemma igen..

Publicerad 2009-12-23 11:14:00 i Blandat

Hemma igen från en mini-jul me "La Familia";) Har haft det mysigt i ett snöigt Gävle me tjocka släkten och haft en mini-jul med sill, potatis och skinka på julbordet. Fick mina julklappar i måndags och kunde inte hålla mig från att öppna dem! Fick fina platta paket av Momo och Mofa så nu kan vi köpa byrån som vi velat ha;) Sen fick jag parfym, frukostskålar, cd-skiva, kuddfodral, presentkort, en snygg väska från minstingsyrran, en tavla och bebiskläder av mellansyrran. Mina efterlängade låga UGGs som jag inte trodde att jag skulle få eftersom det ej blev någon USA-trip för pappsen, men fick dem ändå;) Så man kan säga att jag haft en toppen mini-jul i Gävle trots att vi firade den i förväg!


Kallt och massor av snö var det hemma i Gävle:)


Några av min julklappar!




Imorgon blir det öppning av "Julstrumpan" och kanske nån liten klapp från maken om jag har tur;)


Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-23 16:01:30

Tyckte du om sakerna?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela