www.jagochpyret.blogg.se

Hemma i Gbg igen..

Publicerad 2009-12-11 12:40:53 i Blandat

Nu har jag kommit hem till Gbg igen efter några dagar hemma i Gävle me "La Familia"! Gävle vistelsen bestod av mys med Doris (Syrrans vovve) o Lady (familjens vovve), julklappsshopping med syrrorna, stek hos Momo o Mofa, hockey, Luciatåg, lite shopping till Pyret och sen så har jag klätt om vaggan som Pyret ska ligga i när hon/han ploppar ut ur magen!

Men nu efter en lång och dryg tågresa, så har jag placerat mig i soffan och ska nog sova en stund innan Andreas kommer hem från jobbet.. Måste vara utvilad till ikväll då det kommer proppas julgodis, ätas god mat och kollas på Idol finalen!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-11 13:33:01

Skönt att vara hemma igen?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela