www.jagochpyret.blogg.se

En riktig fighter i magen..

Publicerad 2009-12-26 12:29:41 i Graviditeten

Pyret var som sagt tidigare en livlig krabat under julaftonskvällen och hon/han har inte slutat.. Det buffar, snurras, sparkar och boxas nästan hela tiden och jag har knappt kunnat sova då all rörelse fått mig att vakna;) Och nu när man trodde att det skulle lugna ner sig eftersom det varit rörelse nästan hela juldan och natten så blir man lite förvånad över att hon/han fortsätter.. Kanske börjar bli trångt inne i magen och hon/han försöker göra lite mer plats genom att köra ultimate fighting mot sin mamma;) Ska absolut inte gnälla för hellre att Pyret rör sig för mycket än ingenting alls!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-26 14:22:58

Haha fasiken vad frän bild

Postat av: tess

Publicerad 2009-12-26 15:57:48

vad mysigt det låter! jättevacker mage du har:) hoppas att ni hade en riktigt mysig jul också! kommer ett smssvar snart, är inte så snabb, haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela