www.jagochpyret.blogg.se

Barnvagnar..

Publicerad 2009-12-06 11:04:23 i Graviditeten

Igår var vi och kikade på barnvagnar på Babyproffsen och hjälp vilken djungel det är när man ska försöka välja vagn, finns ju så jäkla många att välja mellan.. Men vi har iallafall bestämt oss för att det står mellan 2 olika märken, Emmaljunga och Teutonia!?!? Klockan 16 igår var det dags för hockeymatch Frölunda-Timrå och efter det var vi ett gäng på ca.14 pers som gick och åt på Hard Rock;) Trevligt trevligt, men vid kl.22 blev det hemgång för oss för då pallade inte min rygg/höft/mage det längre, fy fan för denna värk!! Så idag blir soffläge och tv-tittande och sen så ska jag packa en väska, för imorgon ska jag fara hem till Gävle och umgås med familjen i några dagar!

Vilken ska vi välja Emmaljunga Nitro City, Teutonia Spirit, Fun, Mistral, Lambda, Cosmo???





 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-12-11 20:01:34

Jag tycker att alla barnvagnar nu för tiden är så fula. Men det är säkert inte barnvagnarna det är fel på, utan mig. De är säkert mycket smidigare än den gamla bruna i manchester som ligger uppe på vinden i Heden.

Postat av: Studentmorsan

Publicerad 2009-12-12 15:07:12

En Emmaljunga Nitro City! Det är den som jag just nu är inne på (även om vi har ett halvår till leverans så det hinner väl säkert ändra sig). Men det är inte egentligen en särskilt väl underbyggd åsikt. Syster ska få sitt andra barn vilken dag som helst, och för någon månad sen var jag med och tittade på barnvagnar och underhöll systerdotter på drygt två år. Vi provade massa barnvagnar och när vi provade just Nitron älskade systerdotter den, hon satt glatt och snällt stilla jättelänge och ville att vi skulle åka mer. Högsta betyg av ett barn som provat massa barnvagnar plus att den var lättstyrd och snygg gjorde att jag tycker den verkar som en bra vagn! :)

Postat av: Studentmorsan

Publicerad 2009-12-12 15:09:32

Förresten har jag hört tips om att försöka vara på hugget när butiker säljer ut förra årets modell/färg/utställningsex för att få en ny vagn mycket billigare. Har du som oxå bor i Göteborg någon aning om några sådana tillfällen i några av butikerna härikring?

Postat av: jeckan

Publicerad 2009-12-13 09:54:09

Tjenare! Vagn är svårt! men om jag får ha en åsikt så tycker jag att det två vagnarna överst längst till vänster var snyggast, av de bilderna att dömma. Men sen så tycker jag att du ska kika på hur vagnen ser ut och känns med sittdelen på, det är ju trots allt den man kommer använda mest. lycka till i djungeln!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela