www.jagochpyret.blogg.se

När försvinner detta illamående..

Publicerad 2009-08-26 20:43:05 i Graviditeten

Mitt liv består utav att må väldigt illa och att springa till toan för att spy.. Känns inte alltför bra att vara jag just nu, men försöker tänka på att om vi har tur och "Pyret" stannar i magen så kan det dyka upp en Carlsson bebis 2010! Det är detta jag och Andreas tänker på när allt känns trist och jobbigt, vi kan ju faktiskt bli en liten familj nästa år och det känns jättekul! Förutom illamåendet så är humöret helt upp och ner.. Jag har svårt att inse att jag inte längre har kontrollen över min kropp och detta gör mig väldigt frustrerad och ledsen! Men förhoppningsvis lär jag mig att hantera detta, för när väl bebisen ploppat ut så är det den som har kontrollen.. Men nu hoppas jag att illamåendet försvinner och att jag kan få njuta lite utav att ha ett liv som växer inom mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela