www.jagochpyret.blogg.se

Mår illa och tänker sjukt mycket..

Publicerad 2009-08-20 14:45:08 i Graviditeten

Lever med ett ständigt illamående, vill inte äta någonting som är varmt då kräks jag! Har fått lov att sjukanmäla mig från jobbet i några dagar pga illamåendet och allt som snurrar runt i skallen.. Fattar inte hur jag ska få ordning på alla tankar och hur jag ska klara av att handskas med all oro som uppstår? Man har ju haft en bild hur det är att vara gravid, men denna bild har inte varit riktigt korrekt.. Man skulle ju bara gå runt med ett "Glow" och stråla och vara superlycklig, men så är det inte riktigt.. Visst är jag jättelycklig, men jäklar vad många tankar som snurrar runt i huvudet..

> Kommer "Pyret" stanna kvar i magen eller blir det missfall?
> Kommer Andreas verkligen tycka om mig när jag ser ut som en flodhäst?
> Om "Pyret" stannar kvar hur ont gör en förlossning egentligen?
> Hur stora "Ostar" kommer jag att få, har ju redan väldigt stora?
> Hur blir jag som mamma, kan jag verkligen uppfostra en unge?


Dessa tankar och många fler snurrar runt i mitt huvud, det är ett enda stort kaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela